torsdag 11 november 2010

I've got some news

Tjoohoo!

Dålig update av mig. Sorry!
Meeen nu kommer det! Ska byta stad för ett tag, ska nämligen testa ett nytt jobb :) Det är långt kvar dit, börjar inte förän i mars, men shit vad gött det skulle vara att börja nuuu med en gång.
Fast först ska jag ut och resa en sväng. Det blir NZ och Aussie :D i två hela månader :D

Har haft många underbara helger sen sist också. Massa trevliga stunder med min nära och kära. Tog en sväng ut för bara ett par veckor sen med tjejerna, sååå himla mysigt med mini weekend hos mig :) alla sov över och så hade vi tok mysig söndagsfrulle! Mer sånt åt folket!!

Nu kurrar det i magen så är nog dags för nåt ätbart.

Inga kommentarer:

Mig

Är 23 år, hänger största delen av min vakna tid i Västerås där jag numera bor och jobbar. När jag har tid över så umgås jag gärna med min stora familj och mina härliga vänner! Så det blir en del vändor till Kungsör där alla är. Här är jag.