onsdag 24 november 2010

The whole world stops

Måste ta mig i kragen.
Det är mycket som måste fixas nu i december, inte minst alla hundrafjorton julklappar. Ska fira en dunderjul med många lediga dagar från jobbet! :) Dessutom har jag en lägenhet att flytta och städa ur. Helst hitta en ny lya, så det är ur världen. Sen ska det packas och organiseras inför resan. När jag sätter mig på planet då ska det vara fullt fokus på semester! Från dag ett på semestern börjar ett äventyr, stora förändringar följer.

Nån som har ett litet krypin till mig på söder?

Inga kommentarer:

Mig

Är 23 år, hänger största delen av min vakna tid i Västerås där jag numera bor och jobbar. När jag har tid över så umgås jag gärna med min stora familj och mina härliga vänner! Så det blir en del vändor till Kungsör där alla är. Här är jag.