torsdag 25 november 2010

On a night like this

Idag jobbade jag lite extra, korta ner lite köer. En trevlig kväll med bästa Matilda :)

Kom hem strax efter åtta och nu är jag heeelt död. Varit på jobbet i över 12 timmar, helt sjukt att jag orkade med två sånna monsterpass efter varandra förut. Tackar guuudarna för att jag har kontorstid och vardagar, inga storhelger eller röda dagar! Underbart!
Imorn blire en sväng ner på stan, fixa nytt underställ och sen lite linnsvätska på det så är fredagen räddad! haha.

Helgen kommer bli en riktig trevlig en :)

Inga kommentarer:

Mig

Är 23 år, hänger största delen av min vakna tid i Västerås där jag numera bor och jobbar. När jag har tid över så umgås jag gärna med min stora familj och mina härliga vänner! Så det blir en del vändor till Kungsör där alla är. Här är jag.