måndag 13 december 2010

It all happens sometime

Har haft det rätt bra sen sist.
Jobbar snart ihjäl mig dock så det ska bli skönt med ledigt i jul! Jag va själv på min del idag, vi skulle ha varit 2 till men snoren höll dom hemma. Sjukt stressig dag, och skulle gärna ha klonat mig några gånger...för det är lite jobbigt att vara på tre rum samtidigt. Längtar redan till helgen!

Helgen gick fööör fort. Fredagen var dedikerad till reseplanering och Idolmys. Nu är vi färdiga i det stora hela. Ska bara detaljplanera Sidney lite mera sen är vi goooood to go! :)
På lördagen blev det barngympa och sen Örebro för hela slanten. Så himla mysigt att träffa bästa Örebro tjejerna! Mys fika, en sväng på stan, kvalitetstid, tokgod middag som bästa B hade fixat. Suuuper!
Igår gjorde jag någor jag aldrig gjort förut. Jag var på en fitness/bodybildar/tränings tävling/festival....hmm ja det var något nytt, men rätt kul. Blir nog fler sånna besök :)

Nu är jag lite trött efter dagens utmaningar.
Sängen snart!

Inga kommentarer:

Mig

Är 23 år, hänger största delen av min vakna tid i Västerås där jag numera bor och jobbar. När jag har tid över så umgås jag gärna med min stora familj och mina härliga vänner! Så det blir en del vändor till Kungsör där alla är. Här är jag.