torsdag 2 december 2010

This way of thinking

Hoho nuuu är jag en tröttmössa!
Har haft en hemsk vecka och sovit som ett as varje natt, mellan typ 3 och 5 timmar. Jag är inte människa.
Jag är fruktansvärt trött men hjärnan vill inte vila, den vägrar stänga ner och låta mig sova. Fan!

Har försökt sova för ett tag sen, men när jag bara ligger och vänder på mig så går jag upp och gör nåt annat ett tag. Gick till gymmet idag också för att springa som en tok och göra mig trött och sen sova som en stock. Gick ju sådär att bli trött av det kan man säga!

Men nu blir det ett nytt försök. Off to bed.

I helgen blir det lunch med Lindha och Co. =) Och dessutom är det kalas för M på söndag! =)
Hejdå.

Inga kommentarer:

Mig

Är 23 år, hänger största delen av min vakna tid i Västerås där jag numera bor och jobbar. När jag har tid över så umgås jag gärna med min stora familj och mina härliga vänner! Så det blir en del vändor till Kungsör där alla är. Här är jag.