söndag 19 december 2010

I'll be gone

Shit vad jag börjar känna mig stressad över flytten!! Så sjukt mkt att fixa och packa och slänga och en massa sånt!
Jag har sååå mycket saker...vart kommer dom ifrån??

Men när allt det här är över så kommer jag må så himla bra! Jag har några bra datum att se fram emot! Först den 23:e december, för då fyller syrran år och det är alltid så mysigt! Sen den 24:e för då är det Julafton, mer förklaring än så behövs inte för dom som känner mig :) Sen är det 31:a för då lämnar jag nycklarna till nya hyresgästen.
Därefter är det 2011. Ett år med många äventyr och nyheter! 5:e januari är det mys med mina tjejer på jobbet. 13:e är sista dagen på jobbet. 15.e januari är det sista helgen i Sverige och en myyyys helg! Den 18:e väntar Arlanda på mig och min vän för då bär det av till andra sidan jorden :D Åtta veckor! UNDERBART!!

Åter till packandet så jag blir klar nån gång!

Inga kommentarer:

Mig

Är 23 år, hänger största delen av min vakna tid i Västerås där jag numera bor och jobbar. När jag har tid över så umgås jag gärna med min stora familj och mina härliga vänner! Så det blir en del vändor till Kungsör där alla är. Här är jag.